Handelspolitik

Namens ADICAE (Asociación de Usuarios de Bancos, Cajas y Seguros, belangenvereniging gebruikers banken en verzekeringen), over de bescherming van de consument in verband met de fraude door Fórum en Afinsa

ADICAE, Asociación de Usuarios de Bancos, Cajas y Seguros de España
15 Supporters 15 in European Union
  1. Launched 08/11/2019

Indiener roept op tot het nemen van maatregelen om de consumenten te beschermen en ervoor te zorgen dat alle Europese consumenten een doeltreffende rechtsbescherming genieten, teneinde de rechtsonzekerheid te voorkomen waarmee de slachtoffers van de fraude door Fórum en Afinsa momenteel te maken hebben. Daarnaast verzoekt indiener de Spaanse overheid compensatie te eisen voor de slachtoffers, die met meer dan 460 000 zijn.

Thank you for your support, ADICAE, Asociación de Usuarios de Bancos, Cajas y Seguros de España