Civil rights

1. Launched January 2020
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Wir fordern alle Menschen und Regierungen weltweit auf, Druck auf die britische Regierung und die britischen Behörden auszuüben, damit diese den Wikileaks-Sprecher und Bürgerrechtler Julian Assange unverzüglich auf freien Fuß setzen und ihn vor allem nicht an die USA ausliefern, wo ihm Folter und Hinrichtung bevorstehen würden.

Weitere Informationen:

Allgemeine Informationen über Julian Assange auf Wikipedia: https://de.wikipedia.org/wiki/Julian_Assange

Thank you for your support, Thomas Movtchaniouk from Düsseldorf

News

Julian Assange must be released immediately. As a journalist and as a free-thinking-man, he did not break any law. His freedom is a guarantee for all of us and our future and present freedom. He is in prison for the various political views and affinities of those people who rule the world today. But he must be released immediately, because publishing true information is not a sin and is not a crime. Please, we must fight to free Julian Assange.

openPetition international