Bild zur Petition mit dem Thema: Stop the Yulin Dog Meat Festival Stop the Yulin Dog Meat Festival
  • Von: Stop Yulin mehr
  • An: Xi Jinping
  • Region: Europäische Union mehr
    Kategorie: Tierschutz mehr
  • Status: Die Petition ist bereit zur Übergabe
  • Sammlung beendet
  • 1.025 Unterstützende
    879 in Europäische Union
    Sammlung abgeschlossen

Stop the Yulin Dog Meat Festival

-

Time is ticking and the massive killing of dogs is expected to take place year after year so we must get our voices united and raised not just to save the lives but save the hope in humanity - to be part of a compassionate world where we all come together to stand up and speak out for all innocent life, not just the life of humanity. If we turn away and ignore the cries/pleas of these babies, then we truly have turned away from being human"kind".

Begründung:

This brutal "festival" involves what some call savouring the "delights" of dog meat hotpot, lychees, and strong liquor -- which will increase the abduction of strays and pets and also increase the torturous & inhumane prisons of dog meat farms - places where man's best friends are raised for such purposes -- thousands of dogs will suffer, be butchered, beaten to death, skinned alive and eaten.

Im Namen aller Unterzeichner/innen.

8862, 07.09.2016 (aktiv bis 06.12.2016)

Debatte zur Petition

PRO: Das Youlin Dog Meat Festival verletzt definitiv alle moralischen Grundwerte einer modernen Gesellschft. Es ist archaisch und basiert auf mangelder Empathie und Sadismus. Das Leid anderer Lebewesen darf uns nicht egal sein.

CONTRA: Mit der gleichen Argumentation müsste man den Hamburger Fischmarkt und alle Steinhäuser verbieten.

>>> Zur Debatte

Unterstützer nach Länder