Henkilötunnuksen saannista Ruotsissa

3. Підготувати подання
  4. Діалог із одержувачем
  5. Рішення

Це онлайн-петиція Європейського парламенту .

Переадресація

Vetoomuksen esittäjällä ja hänen vaimollaan on ongelmia aktivoida uudelleen henkilötunnuksiaan Ruotsissa, mikä on johtanut vaikeuksiin terveydenhuollon saatavuudessa, pankkitilin avaamisessa tai jopa internet- tai puhelinyhteyden tilaamisessa. Vetoomuksen esittäjä on toiminut itsenäisenä ammatinharjoittajana 30 vuoden ajan ja on asunut ja työskennellyt aiemmin useissa unionin jäsenvaltioissa (Alankomaat, Ranska, Ruotsi ja Saksa). Hänellä on vaikeuksia aloittaa liiketoimintaansa uudelleen ilman henkilötunnusta, ja hän kirjoitti Ruotsin toimivaltaisille viranomaisille korostaen muun muassa direktiivin 2004/38 asiaankuuluvia säännöksiä. Hän katsoo, että Ruotsi on jättänyt liian kauan ratkaisematta EU:n kansalaisille myönnettävää henkilötunnusta koskevan kysymyksen ja pyytää Euroopan parlamenttia puuttumaan asiaan.

Посилання на петицію

Зображення з QR-кодом

Відривний листок із QR-кодом

завантажити (PDF)

обговорення

Аргументу ЗА поки немає.

Аргументу ПРОТИ поки немає.

Допоможіть в зміцненні громадянської залученості. Ми хочемо, щоб ваші думки були почуті і залишалися незалежними.

просувати зараз