16-06-2026 02:20
(NL hieronder)
=================================================================================
Bonjour Mme, M. Everois,
J’ai ajouté les signataires manuellement.
Ce message sert à vous informer que vous avez bien été inscrit.
Si vous souhaitez partager la pétition ou faire signer d’autres personnes, n’hésitez pas à diffuser ces liens, ou à remplir une feuille et à l’envoyer à l’adresse e-mail indiquée. Si vous avez besoin d’aide, n’hésitez pas à me contacter.
"Evere mérite mieux que d'être une commune où l'on s'habitue à la saleté."
- FR : https://www.openpetition.org/tvzsw
- Version papier : https://www.openpetition.eu/be/pdf/unterschriftenformular/pour-un-systeme-de-collecte-des-dechets-efficace-equitable-et-adapte-aux-realites-devere
Si vous souhaitez plus d'informations, je vous invite aussi à visiter : https://www.cqbe-wrle.be/mobilisations-citoyennes
Nikola
=================================================================================
Beste Mevrouw, Meneer, Everenaren,
Ik heb de ondertekenaars handmatig toegevoegd.
Met dit bericht wil ik u informeren dat u correct bent ingeschreven.
Als u de petitie wilt delen of andere mensen wilt laten ondertekenen, aarzel dan niet om deze links te verspreiden, of een formulier in te vullen en het te sturen naar het opgegeven e-mailadres. Als u hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
"Evere verdient beter dan een gemeente waar men aan vuiligheid gewend raakt."
- NL : https://www.openpetition.org/nnxhm
- Papieren versie: https://www.openpetition.eu/be/pdf/unterschriftenformular/voor-een-doeltreffend-eerlijk-en-aan-de-realiteit-van-evere-aangepast-systeem-voor-afvalinzameling
Als u meer informatie wenst, nodig ik u ook uit om een kijkje te nemen op: https://www.cqbe-wrle.be/mobilisations-citoyennes (Op dit moment alleen beschikbaar in het Frans. Het spijt me !).
Nikola