Kultur

Euroopan unionissa myytävistä tuotteista annettavien tietojen puutteellisuudesta, jonka vuoksi kasvissyöjät joutuvat syömään EU:ssa kasvissyöjille soveltumattomia tuotteita

R. Kamath
  1. Launched June 2020
  2. Time remaining 5 days

Vetoomuksen esittäjä valittaa siitä, että tuotemerkinnät ovat Euroopan unionissa puutteellisia, minkä vuoksi tiukkaa kasvisruokavaliota noudattavat ihmiset joutuvat syömään tuotteita, joiden sisältämien ainesosien syöminen ei ole sallittua esimerkiksi Intian jainilaisille. Vetoomuksen esittäjä toteaa, että tuotteiden ainesosista olisi kerrottava avoimesti käyttämättä koodeja, jotka voivat olla harhaanjohtavia sellaisten tuotteiden koostumuksen osalta, joiden väitetään soveltuvan kasvissyöjille.

Thank you for your support, R. Kamath

openPetition international