Environment

Ecologistas en Acción -järjestön puolesta, saastumisen ehkäisyä koskevista suunnitelmista Madridissa, Espanjassa

Petitioner
3 supporters 3 in European Union

Collection finished

3 supporters 3 in European Union

Collection finished

1. Launched 2019
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Vetoomuksen esittäjä suhtautuu kielteisesti Madridin itsehallintoalueen aluehallinnon yrityksiin kariuttaa Madridin kaupunginvaltuuston pyrkimykset torjua ilman saastumista Madridissa. Vetoomuksen esittäjä pitää valitettavana, että Madridin aluehallinto on nostanut hallinnollisen kanteen Madridin itsehallintoalueen asiaankuuluvassa tuomioistuimessa (itsehallintoalueen ylioikeus) kestävää liikkuvuutta koskevasta säännöstä sekä Madridin keskustasuunnitelmasta, joka sisältää useita toimenpiteitä ajoneuvojen pääsyn rajoittamiseksi kaupungin keskustaan. Vetoomuksen esittäjä kehottaa Euroopan parlamenttia vaatimaan Madridin itsehallintoaluetta noudattamaan ilmanlaatua koskevaa EU:n lainsäädäntöä.

Link to the petition

Image with QR code