Regio: Zuid
Afbeelding van de petitie Untis Terug, Zermelo Weg!

Untis Terug, Zermelo Weg!

Indiener niet openbaar
Petitie is gericht aan
Vossius Gymnasium
32 Ondersteunend

Petent heeft de petitie niet ingediend of overgedragen.

32 Ondersteunend

Petent heeft de petitie niet ingediend of overgedragen.

1. Begonnen 2022
  2. Handtekeningeninzameling voltooid
  3. Ingediend
  4. Dialoog
  5. Mislukt

Wij als scholieren van het Vossius Gymnasium in Amsterdam-Zuid zijn zeer getroffen door de plotselinge verandering van de roosterapp Untis naar het wat minder goed werkende Zermelo. Wij vinden dit erg vervelend en willen dus graag onze App Untis terug. Want Untis was voor ons om het rooster te bekijken een stuk overzichtelijker en werkte de app goed. Ook hoefden wij bij Untis niet gebruik te maken van de WebApp en dat is bij Zermelo wel het geval. Ook vinden wij de light/dark-modus erg belangrijk voor de schade van onze ogen en bij Zermelo is dat helaas niet van toepassing. Dat zelfde geldt voor het lettertype en andere functies die bij Untis wel mogelijk waren en bij Zermelo helaas niet..

Reden

Dit komt zo, want Untis was voor ons om het rooster te bekijken een stuk overzichtelijker en werkte de app goed. Ook hoefden wij bij Untis niet gebruik te maken van de WebApp en dat is bij Zermelo wel het geval. Ook vinden wij de light/dark-modus erg belangrijk voor de schade van onze ogen en bij Zermelo is dat helaas niet van toepassing. Dat zelfde geldt voor het lettertype en andere functies die bij Untis wel mogelijk waren en bij Zermelo helaas niet..

Bedankt voor je steun

Link naar de petitie

Afbeelding met QR-code

Afscheurstrookje met QR-code

downloaden (PDF)

• Liebe Unterstützende,
    der Petent oder die Petentin hat innerhalb der letzten 12 Monate nach Ende der Unterschriftensammlung keine Neuigkeiten erstellt und den Status nicht geändert. openPetition geht davon aus, dass die Petition nicht eingereicht oder übergeben wurde.

Wir bedanken uns herzlich für Ihr Engagement und die Unterstützung,
    Ihr openPetition-Team

• Beste ondertekenaars,

De petitie is herzien in overeenstemming met onze gebruiksvoorwaarden. De tijdelijke blokkering is opgeheven en de petitie kan nu verder worden ondertekend.

Bedankt voor je inzet!

Uw OpenPetitie Team

Nog geen voor argument.

Nog geen tegenargument.

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen