Burgerrechten

Speelplaats Ommoord voor jong- en oud

Petitie is gericht aan
Gemeente Rotterdam
133 Ondersteunend
67% bereikt 200 voor collectiedoel
133 Ondersteunend
67% bereikt 200 voor collectiedoel
  1. Begonnen 28-2-2024
  2. Handtekeningenactie nog steeds > 4 weken
  3. Overdracht
  4. Gesprek met ontvanger
  5. Beslissing

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen. Ik bepaal wie mijn steun kan zien. Ik kan deze toestemming op elk moment intrekken .

Een buitenspeel- en sportplaats in Ommoord, voor jong en oud!

Reden

Geef jong en oud weer een reden om naar buiten te gaan. De lente staat voor de deur. Maar zowel kinderen als volwassenen mogen meer bewegen en samen spelen. Zeker in deze tijd waarin het 'scherm' de 1e keuze wordt, terwijl mensen gemaakt zijn om in verbinding te zijn. Dat is voor iedereen beter en leuker.

Ommoord is de enige wijk in Rotterdam Oost en omstreken die geen grote vrije buitenspeelplaats heeft, zoals bijv. Capelle Schollevaar, Nesselande, Terbregge wel hebben.

Met 25+ handtekeningen kunnen wij samen het verschil maken en een prachtige speel- & sportplaats voor jong en oud realiseren. Het idee is om een voetbal/basketbalveld i.c.m. een calisthenicspark en speeltuin te realiseren, waar iedereen zich thuis voelt en lekker in kan bewegen!

Link naar de petitie

Afbeelding met QR-code

Afscheurstrookje met QR-code

downloaden (PDF)

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Nog geen voor argument.

Nog geen tegenargument.

Waarom mensen ondertekenen

Hulpmiddelen voor het verspreiden van de petitie.

Heb je een eigen website, blog of webportaal? Word pleitbezorger en verspreider van deze petitie. We hebben een banner, widget en API (interface) om op je site te zetten. Naar de gereedschappen

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen