Leeuwerkstraat & Heieinde: Teken voor veiligere straten!

Petitie is gericht aan
Gemeente Oud Turnhout
236 Ondersteunend
118% bereikt 200 voor collectiedoel
236 Ondersteunend
118% bereikt 200 voor collectiedoel
  1. Begonnen 6-2-2024
  2. Handtekeningenactie nog steeds 8 dagen
  3. Overdracht
  4. Gesprek met ontvanger
  5. Beslissing

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen. Ik bepaal wie mijn steun kan zien. Ik kan deze toestemming op elk moment intrekken .

Lieve medebewoners van de Leeuwerkstraat, het Heieinde e.o.

Twee ongevallen op één dag in onze straten (3 februari 2024)! Toenemend verkeer, geen fietspad en een weg die als racebaan gebruikt wordt. Dit allemaal op een route waar o.a. scouts en schoolgaande kinderen moeten fietsen. Wanneer is genoeg effectief genoeg?

Doel van deze petitie:

Minder doorgaand verkeer en een veilige plek om te wonen voor ons en onze kinderen.

Reden

Het is voor niemand een geheim dat de Leeuwerkstraat en het Heiende steeds vaker worden gebruikt als doorgaande route voor verkeer van buitenaf. Deze toename van verkeer brengt duidelijk overlast en gevaarlijke situaties met zich mee. Dit is bij de gemeente ook reeds jaren bekend maar er wordt duidelijk weinig of niets merkbaar aan gedaan.

Ik wil daarom eerst en vooral iedereen in deze buurt oproepen om deze petitie te tekenen maar eveneens alle mensen die begaan zijn met een veiligere leefomgeving!

De petitie zo veel mogelijk delen wordt zeer op prijs gesteld.

Bedankt voor je steun, Laurens Vercalsteren uit Oud-Turnhout
Vraag voor de initiatiefnemer

Link naar de petitie

Afbeelding met QR-code

Afscheurstrookje met QR-code

downloaden (PDF)

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Nog geen voor argument.

Nog geen tegenargument.

Waarom mensen ondertekenen

Kindjes gaan naar Reuzepas en Ansarat. Beginnende fietsertjes. Het is daar aan zowel de school als richting scouts telkens alle hens aan dek om 3 beginnende fietsers veilig daar te krijgen. Da’s niet Ok.

Hulpmiddelen voor het verspreiden van de petitie.

Heb je een eigen website, blog of webportaal? Word pleitbezorger en verspreider van deze petitie. We hebben een banner, widget en API (interface) om op je site te zetten. Naar de gereedschappen

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen