Milieu

3. Overdracht
  4. Gesprek met ontvanger
  5. Beslissing

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden opgeslagen. Ik bepaal wie mijn steun kan zien. Ik kan deze toestemming op elk moment intrekken .

Petitie om het nieuwe mobiliteitsplan voor Strombeek-Bever, geïmplementeerd op 12 februari 2024, te annuleren.

Pétition pour l’annulation du nouveau plan de mobilité à Strombeek-Bever, implémenté le 12 février 2024.

Reden

Wij, de bewoners van Strombeek-Bever willen de aandacht vestigen op de negatieve gevolgen van het recente mobiliteitsplan dat in onze straten is geïmplementeerd.

Sinds de invoering van dit nieuwe plan zien we een aanzienlijke toename van het verkeer, frequente files en toenemende geluidsoverlast en luchtvervuiling.

We maken ons grote zorgen over de impact van deze veranderingen op ons fysieke en mentale welzijn en op de veiligheid van weggebruikers en voetgangers.

Door deze petitie te ondertekenen, vragen we dringende actie om het mobiliteitsplan in

Strombeek-Bever tegen te houden.

Nous, résidents de Strombeek-Bever souhaitons attirer l'attention sur les conséquences néfastes du récent plan de mobilité qui a été mis en œuvre dans nos rues.

Depuis l'introduction de ce nouveau plan, nous avons observé une augmentation significative du trafic, des embouteillages fréquents, ainsi que des nuisances sonores et atmosphériques croissantes.

Nous sommes profondément préoccupés par les répercussions de ces changements sur notre bien-être physique et mental, ainsi que sur la sécurité des usagers de la route et des piétons.

En signant cette pétition, nous appelons à une action urgente pour arrêter le plan de mobilité implémenté à Strombeek-Bever.

Link naar de petitie

Afbeelding met QR-code

Afscheurstrookje met QR-code

downloaden (PDF)

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Notre rue était calme avant et maintenant c'est devnue une autoroute Nous avons deux jeunes enfants et c'est devenu super dangereux les voitures arrivent sur la jan mulsstraat à pleine vitesse et avec les places horizontales sur le coin la visibilité est assez mauvaise pour ces conducteurs qui roulent déjà trop vite C'est dangereux , sur la meme Jan Mulsstraat il y a aussi une école avec des sorties scolaires Il va y avoir un drame si cela n'est pas mieux mis en place

Nog geen tegenargument.

Waarom mensen ondertekenen

Nous habitons singel, et tous les sens interdit placés nous font faire un détour énorme et ce, peu importe d’où nous venons (chaussée romaine pour aller faire les courses, heysel pour se rendre au métro, rejoindre l’autoroute) je comprend le fond du problème et ce que le plan doit proposer mais nous habitants avons été punis, le problème n’est pas réglé il est déplacé vers d’autres rues et points névralgiques de strombeek .. il faut adoucir le plan et rouvrir certaines rues afin de fluidifier le trafic

-Rijkendalstraat moet terug 2 richtingen worden ( rijkendalstraat is precies een outosnelweg geworden)
-weg terug open voor het CC
-KNIPEN moeten weg
-Strombeek moet terug leefbaar worden voor de zelfstandige handelaars

Hulpmiddelen voor het verspreiden van de petitie.

Heb je een eigen website, blog of webportaal? Word pleitbezorger en verspreider van deze petitie. We hebben een banner, widget en API (interface) om op je site te zetten. Naar de gereedschappen

Vertaal deze petitie nu

Nieuwe taalversie

Meer over het onderwerp Milieu

33 handtekeningen
37 dagen overblijvend

Help mee om burgerparticipatie te vergroten. We willen je kwesties kenbaar maken en daarbij onafhankelijk blijven.

Nu ondersteunen