Region: Ghent
Consumer protection

PostNL, de pakjes in onze wijk krijgen pootjes, want de koeriers moeten te snel lopen!

PostNL, de federale overheid in samenwerkng met de ombudsdienst voor de postsector
3% achieved 500 for collection target
  1. Launched 14/01/2023
  2. Time remaining > 2 months

I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Wij willen postNL oproepen om iets te veranderen aan de werkdruk van de koeriers, want nu worden onze pakjes regelmatig niet ontvangen. Doordat koeriers aanbellen, pakje aan de deur leggen (meestal op straat) en heel snel wegrennen om het volgende pakje te gaan leveren via net dezelfde procedure, want de koeriers wensen ook kaas op hun boterham en geen droog brood te eten!

Waardoor onze pakjes in de wijk Macharius, Heirnis en Visserij pootjes krijgen, terwijl zij op ons liggen te wachten!

Gevolg het pakje is administratief geleverd, maar is nooit aangekomen!

Reason

Omdat wij de vermiste pakjes hopeloos blijven opsporen en deze nergens terug vinden.

Trouwens om de schade vergoed te krijgen door een verkoper is het een heel gedoe en sommige zaken kan je niet anders dan online aankopen.

Thank you for your support, Vandenbussche Els from Gent
Question to the initiator

Translate this petition now

new language version

Why people sign

on 19 Jan 2023

Omdat we vaak bij ons een pakje van een andere adres krijgen en omdat wij soms ook onze pakjes verliezen.

on 18 Jan 2023

Al meermaals werden onze pakjes door de bezorger van PostNL voor onze voordeur achtergelaten, zelfs wanneer we niet thuis zwaren. De bezorger belt aan en wacht niet totdat iemand de pakjes in ontvangst neemt. Dit heeft reeds meermaals geresulteerd in pakjes die meerdere uren voor onze voordeur stonden tot we thuis kwamen. Eender welke passant kon dus zo de spullen waarvoor wij betaald hebben meenemen. We spraken desbetreffende bezorger reeds aan hierover en vroegen hem pakjes bij een buur te bezorgen indien we niet thuis zijn, maar kregen simpelweg het antwoord "in deze buurt wordt er toch niet gestolen".

on 17 Jan 2023

Omdat mijn pakjes ook altijd verdwijnen

on 16 Jan 2023

Om onze pakjes te ontvangen daar de koeriers ze op straat leggen omdat ze te snel moeten werken voor te weinig loon!

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/be/petition/online/postnl-de-pakjes-in-onze-wijk-krijgen-pootjes-want-de-koeriers-moeten-te-snel-lopen/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET