Region: Putte

3. Sendt inn
  4. Dialog
  5. Fullført

De gemeente Putte en haar deelgemeenten zien reeds heel wat jaren het ene appartementsblok na het andere de hoogte in rijzen. Het rustige en landelijke karakter van deze dorpen gaat hierdoor meer en meer verloren. De bevolking groeit zienderogen. Putte behoort bij de Vlaamse gemeenten waar de bevolking de laatste jaren het snelste groeide. Niet alleen wordt het veel drukker, ook het dienstenaanbod wordt te klein voor deze hoeveelheid inwoners. Wij willen een tijdelijke bouwstop voor appartementsgebouwen. Tijdens deze stop, dient het gemeentebestuur een gedegen bouwkompas uit te werken, waarin zij rekening houden met de mening van haar inwoners. Dit bouwkompas moet een structurele handleiding bieden voor de bouw van grote complexen op het grondgebied van Putte voor de toekomst.

Grunnen til

De inwoners van Putte en haar deelgemeenten hebben een stem nodig. Na jarenlang zwijgen wordt het de hoogste tijd dat deze stem luider klinkt. Daarom hebben we iedere stem nodig die achter dit doel staat. Alleen zo kunnen we voorkomen dat groene zones of beschermde gebouwen worden opgeofferd voor de bouw van nieuwe appartementsgebouwen.

Takk for støtten

Link til kampanjen

Bilde med QR-kode

Avrivningslapp med QR-kode

nedlasting (PDF)

Ingen PRO-argument ennå.

Ingen CONS-argument ennå.

Bidra til å styrke innbyggermedvirkning. Vi ønsker å gjøre dine bekymringer hørt samtidig som vi forblir uavhengige.

Markedsfør nå