Welfare

Meer gezellige programma's op de Nederlandse televisie voor ouderen in zorgcentra's en thuis.

NPO
9 Supporters
1% achieved 1.000 for collection target
  1. Launched 25/03/2020
I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Gezellig en vrolijk kijkplezier zonder nieuwsberichten of nieuwsuitzendingen voor de ouderen in onze samenleving .

Reason

In deze moeilijke tijd waar ouderen geen of nauwelijks bezoek kunnen ontvangen en waar geen vrijwilligers meer voor afleiding kunnen zorgen zou het heel fijn zijn wanneer ze een aantal uren per dag gezellige, leuke of oude programma's kunnen kijken zonder dat het steeds wordt onderbroken door journaal of andere nieuwsprogramma's . Deze petitie gaat dan ook naar het NPO en hopen we dat ouderen meer plezier krijgen en minder snel vereenzamen!

Op deze manier kunnen wij er met zijn allen er voor zorgen dat onze ouderen meer plezier krijgen . Ik wil jullie vragen om deze petitie te ondersteunen en zo veel mogelijk te delen Hartelijk dank!

Thank you for your support, Gerja van Lohuizen from ZA Raalte
Question to the initiator

Translate this petition now

new language version

Why people sign

• on 25 Mar 2020

Ben zelf wijwillerg bij een zorginstelling en weet dat deze mensen nu doordat wij niet meer mogen komen minder om handen hebben.

• on 25 Mar 2020

Niet voor mij maar wel voor de ouderen in ons land

• on 25 Mar 2020

Omdat ik ook vind dat de ouderen juist in deze tijd t heel moeilijk hebben en afleiding goed kunnen gebruiken

• on 25 Mar 2020

Deze ouderen zijn nu afgeschermd van alles en om dit wat te verzachten gun ik ze een beetje afleiding om de dag door te komen

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/nl/petition/online/meer-gezellige-programmas-op-de-nederlandse-televisie-voor-ouderen-in-zorgcentras-en-thuis-2/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET