Region: Groningen
Minority protection

Help Nune en Davit in hun geboorteland Nederland te mogen blijven!

GKV Groningen-Oost
42.647 Supporters
85% achieved 50.000 for collection target
  1. Launched January 2021
  2. Time remaining > 4 Wochen

I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Nune van 9 en Davit van 7 zijn in Nederland geboren nadat hun ouders in 2011 vanuit Armenië naar Nederland zijn gevlucht omdat het voor hen daar niet meer veilig was en is. Hun asielaanvragen in Nederland zijn helaas afgewezen.

Ze hebben in 2019 een beroep gedaan op de kinderpardonregeling. Dit is in 2019 afgewezen. Ook na het indienen van een bezwaarschrift wordt in december 2020 negatief beslist. Reden zou zijn dat het gezin een tijd uit beeld is geweest Ze wonen echter bijna 9 jaar op hetzelfde adres in Groningen.

De negatieve beslissing is een harde klap en totaal niet in overeenstemming met de belangen van Nune en Davit. Geldt er voor hen dan geen pardon?

Daarom pleiten wij in deze petitie; 'Laat ze na bijna 10 jaar in Nederland te zijn ook in Nederland mogen blijven in het belang van de kinderen!'

Er loopt op dit moment nog een beroep bij de rechtbank Groningen.

Laten we als betrokkenen die er veel zijn in Nederland bezwaar tegen uitzetting van dit gezin steunen door de petitie te tekenen.

Reason

Helpen dat de kinderen in hun geboorteland mogen blijven

Thank you for your support, Jan Jaap from BH Groningen
Question to the initiator

Translate this petition now

new language version

Deze kinderen zijn Hollandser dan een potje pindakaas, die zet je niet uit!!

Uitzetten! Het illegaal vestigen in een ander land en daar kinderen krijgen dat is de verantwoordelijkheid van de ouders. Illegalen (met name Armenen: zie Lily en Howick zie de Armeense vluchtkerk familie) verschuilen zich nogal vaak achter hun kinderen. “Ja maar m’n kinderen zijn hier geboren” dat komt dus voor je eigen rekening en risico beste ouders. Niet voor die van de Nederlandse staat. De ouders hebben 10 jaar geleden al te horen gekregen te moeten vertrekken en dat hebben ze niet gedaan, deze situatie hebben ze zelf veroorzaakt.

Why people sign

on 26 Oct 2021

Onze regels zijn teveel gericht op de juiste procedures en te weinig op wat echt belangrijk is voor mensen.

on 23 Oct 2021

Ze zijn hier geboren en ze zijn een mens wat moet ze doen in een landdieren ze niet eens kennen

on 22 Oct 2021

Door de bureaucratische manier van handelen en het missen van enig sociaal gevoel door de overheid c.q. staatssecretaris Knol.

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/nl/petition/online/help-nune-en-davit-in-hun-geboorteland-nederland-te-mogen-blijven/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET