Traffic & transportation

4% achieved 500 for collection target
  1. Launched July 2021
  2. Time remaining > 8 months
I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Doordat het vanuit de zijde van de Spoorstraat en de Molenstraat in Haaksbergen is afgezet met paaltjes, rijden er geen auto’s meer over de Markt in Haaksbergen. Daarmee wordt doorgaand verkeer voorkomen. Echter werken de paaltjes jammer genoeg niet voor gemotoriseerde tweewielers. Brommers en scooters rijden dagelijks meerdere keren met hoge snelheden over de markt waarbij winkelend publiek, bezoekers van terrassen en omwonenden enorm veel last ondervinden van het lawaai en snelheid. Wij willen in de toekomst dan ook geen doorgaand verkeer voor gemotoriseerde tweewielers vanaf Spoorstraat, Molenstraat en de Ruisschenborgh ( marktsteegjes) over de Markt langs de horeca. Het leefgenot zal enorm stijgen wanneer er verbod borden spoedig komen en er natuurlijk ook gehandhaafd wordt.

Reason

Om het daadwerkelijk voor elkaar te krijgen.

Thank you for your support, Rechts Haaksbergen from Haaksbergen
Question to the initiator

Translate this petition now

new language version

Why people sign

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/nl/petition/online/geen-brommers-op-haaksbergse-markt/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET