Civil rights

Geef Anisa (9 jaar) en haar ouders de vrijheid weer terug!

IND
1,278 Supporters
26% achieved 5,000 for collection target
  1. Launched 08/10/2022
  2. Time remaining 5 days

I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Anisa en haar ouders zitten nu al meer dan een maand achter slot en grendel omdat de IND niet gelooft dat ze christen zijn. Hun bekering wordt hier dus niet geloofd, maar brengt hen in Iran in levensgevaar. Toch dreigen ze op korte termijn uitgezet te worden naar Iran. Ze zijn erg verdrietig en bang, maar blijven toch op God vertrouwen.

Intussen zitten ze al te lang gevangen in het detentiecentrum in Zeist. Anisa is daar op dit moment het enige kind, ze zit alleen op school en heeft niemand om mee te spelen. Ze mist haar vriendinnen.

Voor meer informatie:

Reason

Wij willen dat aan de gevangenschap van dit jonge meisje een einde komt en dat dit gezin in vrijheid in Nederland mag wonen.

Translate this petition now

new language version

Why people sign

on 16 Nov 2022

Wij vinden dat mensen die vervolgd worden om hun geloof, in Nederland een veilig thuis moeten krijgen en zeker niet terug mogen worden gestuurd naar het land waar ze gevaar lopen.

on 16 Nov 2022

on 25 Oct 2022

Iedereen heeft recht op huisvesting en veiligheid

on 22 Oct 2022

Dit gezin is Christen en zal worden vervolgd in het land van herkomst. Ze zijn goed geïntegreerd en hebben veel mensen om zich heen die hen ondersteunen en van hen houden.

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/nl/petition/online/geef-anisa-9-jaar-en-haar-ouders-de-vrijheid-weer-terug/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET