Welfare

De zorg in Nederland laat te wensen over. Wij als burgers hebben recht op goede zorg.

Politiek
5 Supporters
1% achieved 500 for collection target
  1. Launched 02/04/2022
  2. Time remaining > 10 months

I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

De zorg wordt al maar afgeknepen en steeds slechter. Daardoor krijgt onze bevolking niet waar ze recht op hebben. De prijzen stijgen het dak uit en de zorg laat te wensen over. De rede van deze petitie is dat ik aan de lijven heb ondervonden hoe het er in de zorg aan toe gaat. Het voorbeeld is te lezen op https://haaluwrecht.nl/5126-2/

Daar staat een voorbeeld hoe het zeker niet moet. En dat is niet de enige negatieve ervaring. Na het plaatsen van mijn relaas op facebook kwamen de reacties behoorlijk los. De schreeuw om goede zorg werd al snel duidelijk.

Iemand moet op staan om de zaak aan de praat te krijgen. De politiek strooit met geld en geld terwijl het meest belangrijke vergeten wordt, en dat is recht op goede zorg.

Reason

Lees hier alles over de ervaring die wij hebben meegemaakt. Klik hier

Thank you for your support, Mario van Boxtel from Eindhoven
Question to the initiator

Translate this petition now

new language version

Why people sign

on 08 Apr 2022

Dat er dag kan komen dat je er zelf mee te maken kunt krijgen

on 08 Apr 2022

Ervaringen die wij zelf hebben ondervonden

on 07 Apr 2022

Omdat ik vind dat de zorg zwaar word onderbetaald

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/nl/petition/online/de-zorg-in-nederland-laat-te-wensen-over-wij-als-burgers-hebben-recht-op-goede-zorg/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET