Welfare

Weg met IFIC of Weg met Maggie!

Minister De Block
39 Supporters
2% achieved 2.000 for collection target
  1. Launched 26/06/2020
  2. Time remaining 6 weeks
I agree to the storage and processing of my personal data. The petitioner can see name and place and forward this information to the recipient. I can withdraw my consent at any time.

Wat is IFIC?

• IFIC = betaald worden volgens het gewicht die men geeft aan uw functie
  • Geen zekerheid meer over uw financiële loopbaan / uw inkomsten
  • Hypotheek op onze index
  • Onzekerheid over uw pensioeninkomsten

Wij eisen volwaardige lonen binnen onze huidige functionele loopbaan!

Reason

Geef de onderhandelaars een sterk mandaat om op te komen voor het zorgpersoneel Geef de politiek geen kans om opnieuw te besparen op de kap van het zorgpersoneel

Steun het zorgpersoneel NU !!!!

Thank you for your support, François Eliat-Eliat from Gent
Question to the initiator

Translate this petition now

new language version

Niet alleen de verpleegkundigen in de ziekenhuizen hebben hard hun best gedaan om het virus te verslaan, ook het zorgpersoneel in de WZC's waren er in deze moeilijke periode voor bewoners (en hun familie). Het is jammer dat er nog steeds een onderscheid wordt gemaakt tussen zorginstellingen, zorgen is zorgen, we hebben de strijd allemaal blijven aangaan en evenveel risico genomen.

Why people sign

• Isabelle Rodts Sint-Laureins

5 days ago

Hoe beter de mensen verzorgd worden in de WZC's hoe minder de ziekenhuizen belast worden dus ook wij zijn onmisbaar!! Naast het verzorgend personeel nemen ook de mensen van het onderhoud belangrijke taken op zich in onze zelfsturende teams zoals plusbegeleider zijn bvb. en zij moeten ook hard werken. Dus ook zij moeten beloond worden!

• 6 days ago

Eerlijkheid!!!

• Gent

6 days ago

Omdat iedereen die in de zorg werkt dit ook verdient en niet enkel het ziekenhuis personeel.

• Lievegem

6 days ago

Omdat het ook belangrijk is dat wij erkenning krijgen voor wat we allemaal gedaan hebben tijdens de corona.

• 6 days ago

Als ONDERHOUDSMEDEWERKSTER in Zuiderlicht hebben ook recht op hoger loon!!!want,wij zorgden ervoor ,dat de kamers elke dag opnieuw ontsmet,en gereinigd werden zodat Corona geen kans maakte om in ons zorgcentrum binnen te komen!!!niet enkel de zorg en verpleegkundige zijn van tel!!!!wij horen daar ook bij!!!

Tools for the spreading of the petition.

Signing widget for your own website

API (interface)

/be/petition/online/weg-met-ific-of-weg-met-maggie/votes
Number of signatures on openPetition and, if applicable, external pages.
HTTP method
GET