Bild zur Petition mit dem Thema: War needs to be declared a crime against humanity War needs to be declared a crime against humanity
  • Von: Nicht öffentlich
  • An: To the european court for human rights Allée ...
  • Region: Österreich mehr
    Kategorie: Bürgerrechte mehr
  • Status: Die Petition wurde abgeschlossen
    Sprache: Englisch
  • Beendet
  • 52 Unterstützende
    43 in Österreich
    Sammlung abgeschlossen

War needs to be declared a crime against humanity

Deutsche Petition

Stop the production of weapons in general.

Sets the weapons lobbies and weapons producers the craft. Whoever trades, produces, makes available, and uses weapons belongs in jail. Even those who agree - our very own politicians - and therefore accept death, misery, poverty, hunger and apocalyp like streams of refugees belong in jail. War needs to be dismissed and abolished on all fronts. War must be declared a criminal offense. War must be abolished. War must be knowledged as the ultimative violation of human rights.

Change the laws !! NOW. Stoppt die Produktion von Waffen generell. Wer mit Waffen handelt, sie produziert, sie ermöglicht, sie benutzt Kriege damit führt, und auch diejenigen, die das befürworten- Elend, Tod und Flüchtlings Ströme damit provozieren- gehören ins Gefängnis. Krieg muss eine strafbare Handlung werden. Krieg gehört abgeschafft. Es muss zu einem Verbrechen erklärt werden. Zur Menschenrechtsverletzung ersten Ranges. Ändert die Gesetze !! JETZT.

Begründung:

The current law of nations when it comes to war are atrociously bad. It cannot be that martial law can abolish human rights. Martial law must immediately be suspended worldwide!! Likewise, the usual measures of the state of emergency, that may be imposed by some dubious politician need to be removed.

• It cannot and must not be possible in the future that inhuman norms of international law relating to war are more valuable than human rights.

• There must be new laws within the meaning of human rights which have to be unconditionally obeyed by "relevant authorities" .

• Human rights must not be sacrificed for war laws in all future.

• The wars in the world must immediately be ended by rightful courts worldwide.

In the name of all signers.

Im Namen aller Unterzeichner/innen.

Hall, 17.04.2016 (aktiv bis 23.09.2016)

Debatte zur Petition

Noch kein PRO Argument.
>>> Schreiben Sie das erste PRO-Petition Argument

Noch kein CONTRA Argument.
>>> Schreiben Sie das erste CONTRA-Petition Argument

Petitionsverlauf