Bild zur Petition mit dem Thema: Agentiile de intermediere nu sunt Banci Agentiile de intermediere nu sunt Banci
  • Von: Auch Engel brauchen Schutzengel e.V.
  • An: Bundeskanzleramt Österreich, Bundesministerium ...
  • Region: Österreich mehr
    Kategorie: Bürgerrechte mehr
  • Status: Die Petition ist bereit zur Übergabe
    Sprache: Rumänisch
  • Sammlung beendet
  • 167 Unterstützende
    115 in Österreich
    Sammlung abgeschlossen

Agentiile de intermediere nu sunt Banci

Deutsche Petition

Sa se interzica, ca intermediarii (Firmele de Intermediere forta de munca) sa mai incaseze bani si sa emita facturii in numele Ingrijitoarelor. Ingrijitoarele sunt inregistrate ca persoana fizica autorizata,

Begründung:

Tot a doua persoana fizica autorizata in domeniu Ingrijirii batrani, este obligata de catre intermediar, sa semneze o imputernicire, ce ii da puterea intermediarului sa factureze si sa incaseze bani in numele Ingrijitorului /Ingrijitoarei. Cine nu semneaza un semenea Imputernicire, nu primeste un contract de colaborare.

De multe ori se intampla, ca intermediarul ca le promite, le scrie chiar si in contracte, ca ei trimit catre SVA cotizatiile lunare in numele Ingrijitorilor, dar nici de promisiunea asta nu se tin.

Im Namen aller Unterzeichner/innen.

Saldenburg, 15.02.2017 (aktiv bis 25.03.2017)

Debatte zur Petition

Noch kein PRO Argument.
>>> Schreiben Sie das erste PRO-Petition Argument

Noch kein CONTRA Argument.
>>> Schreiben Sie das erste CONTRA-Petition Argument

Petitionsverlauf