Sosialt

Ungdommer ønsker å få Stallen fra kommunen.

Kampanje tas opp
Sandefjord kommune
31 Støttende

Innsamling ferdig

31 Støttende

Innsamling ferdig

1. Startet januar 2024
  2. Innsamling ferdig
  3. Forbered innlevering
  4. Dialog med mottaker
  5. Beslutning

Kjære ordfører

Bjørn Ole Gleditsch

Sandefjord kommune,

Vi er ungdommer som går på ungdomsklubben i Andebu. Vi skriver til deg for å uttrykke vår takknemlighet og vårt ønske om å forbedre klubben.

Ungdomsklubben er et fantastisk sted for oss. Vi kan komme dit direkte etter skolen og få varm mat, drikke og vafler. Vi har et sted å henge med venner, leke, lære og ha det gøy. Klubben har et flott spillerom, et biljardrom, et mini musikkstudio og en neglesalong. Vi får også god støtte og veiledning fra klubblederen og de frivillige.

Men det er et problem som vi håper du kan hjelpe oss med. Klubben er altfor trang. Det mangler rett og slett plass. Vi er så mange som vil være der, men vi har ikke nok rom til å gjøre alle aktivitetene vi liker. Klubben er også bare åpen tre ganger i uka, noe som er for lite for oss.

Vi har en løsning som vi tror vil gjøre alle glade. Vi vil gjerne flytte klubben til Stallen, som er en del av Herredshuset. Stallen er ledig nå, siden Signo Vivo flyttet ut i desember. Stallen er mye større og har mer potensial enn det nåværende lokalet. Vi kan innrede den slik at den passer til våre behov og ønsker. Vi kan også ha klubben åpen oftere, slik at flere ungdommer kan nyte den.

Vi vet at du bryr deg om ungdommen i Sandefjord, og at du vil at vi skal ha et trygt og positivt miljø. Derfor ber vi deg om å støtte oss i å flytte ungdomsklubben til Stallen. Vi har samlet mange underskrifter fra andre ungdommer som er enige med oss. Vi håper du vil lytte til vår stemme og gjøre dette til en realitet.

Tusen takk for din oppmerksomhet og ditt engasjement.

Med vennlig hilsen,

Ungdommene fra ungdomsklubben i Andebu

Grunnen til

Vi ønsker ikke at kommunen leier ut Stallen til å tjene penger.

Link til kampanjen

Bilde med QR-kode

Avrivningslapp med QR-kode

nedlasting (PDF)

Ingen PRO-argument ennå.

Ingen CONS-argument ennå.

Bidra til å styrke innbyggermedvirkning. Vi ønsker å gjøre dine bekymringer hørt samtidig som vi forblir uavhengige.

Markedsfør nå