Alue: Suomi
Vetoomuksen kuva Conduct interview also in English or selko suomi for foreigners attending jobs interview in Finland.

Conduct interview also in English or selko suomi for foreigners attending jobs interview in Finland.

Valittaja ei ole julkinen
Vetoomus on osoitettu
Parliament

1 allekirjoitukset

Vetoomuksen esittäjä ei jättänyt vetoomusta.

1 allekirjoitukset

Vetoomuksen esittäjä ei jättänyt vetoomusta.

  1. Aloitti 2021
  2. Keräys valmis
  3. Lähetetty
  4. Dialogi
  5. Epäonnistunut

Pro

Mitkä väittämät ovat vetoomuksen puolesta?

Uusi argumentti puolesta

Julkaisemalla panokseni hyväksyn openPetition käyttöehdot ja tietosuojakäytännön. Loukkauksista, halventamisesta ja virheellisistä väitteistä ilmoitetaan.

Näytä lisää

Contra

Mitkä asiat puhuvat vetoomusta vastaan?

Uusi vastaväite

Julkaisemalla panokseni hyväksyn openPetition käyttöehdot ja tietosuojakäytännön. Loukkauksista, halventamisesta ja virheellisistä väitteistä ilmoitetaan.

Näytä lisää

Auta vahvistamaan kansalaisosallistumista. Haluamme tuoda huolesi kuuluviin ja pysyä samalla riippumattomina.

Lahjoita nyt