48 signatures
Collection finished
Petition is addressed to: De acuerdo a la información proporcionada, la petición se refiere a mejorar la cobertura móvil en la zona de Can Casablances, que está bajo la responsabilidad y control de Telefónica como principal proveedor de infraestructura móvil.
- La zona de Can Casablances en Sant Quirze del Vallès tiene problemas graves de cobertura y conectividad móvil.
- Telefónica, el principal operador de telecomunicaciones, no ha mejorado ni actualizado la infraestructura de antenas en esta área a pesar de las solicitudes de los vecinos.
- Esto causa problemas significativos, como la imposibilidad de realizar llamadas o usar datos móviles, lo que afecta incluso situaciones críticas como el acceso a medicamentos recetados.
- Solicitamos que Telefónica o las autoridades competentes tomen medidas urgentes para mejorar la cobertura móvil en Can Casablances y garantizar una conectividad adecuada para los residentes.
Reason
Petición importante por los siguientes motivos:
- Falta de conectividad móvil afecta la capacidad de comunicarse y acceder a servicios esenciales, como contactar a farmacias para medicamentos o llamar servicios de urgencias
- Problemas de cobertura perduran a pesar de reiteradas solicitudes a la empresa Telefónica, que controla la infraestructura.
- Mejor conectividad es clave para que los residentes de Can Casablances puedan realizar llamadas, acceder a internet móvil y mantenerse comunicados.
Inquietud personal: La falta de conectividad me ha impedido recibir llamadas importantes, como las de la farmacia sobre medicación recetada. Esto ha afectado mi acceso a tratamientos necesarios. Mejorar la cobertura es crucial.
Petition details
Petition started:
01/23/2025
Collection ends:
03/01/2025
Region:
Sant Quirze del Vallès
Topic:
Media
News
-
La petición ha sido entregada.
on 11 Apr 2025Benvolgudes veïnes i veïns,
Us escric per agrair-vos sincerament el vostre suport a la petició per millorar la cobertura mòbil a Can Casablanques (Sant Quirze del Vallès). Ja hem arribat a 48 signatures i aquesta setmana he enviat oficialment la petició a la Generalitat de Catalunya.
📩 Resposta de l’administració:
Ens han previament contestat amb uns mapes teòrics de cobertura i dades per operador, però també han aclarit que les millores més enllà del mínim legal depenen de les decisions de les operadores. Tot i això, s’han compromès a fer arribar la nostra situació als seus serveis tècnics per tenir-la en compte en futures actuacions.
📎 Accions realitzades:
He adjuntat les signatures recollides i el document explicatiu de la situació.
També he destacat que, malgrat les dades teòriques, la cobertura real de Movistar és clarament insuficient dins de les llars.
He sol·licitat que es consideri una actuació urgent, ja que afecta el dia a dia de moltes persones del barri.
🔜 Pròxims passos:
Restarem a l’espera de possibles novetats o accions per part de l’administració.
Us mantindré informats de qualsevol evolució o resposta rellevant.
Aquí teniu una carpeta de Google Drive amb els documents que ens van enviar, la meva correspondència per correu electrònic i les nostres signatures:
https://drive.google.com/drive/folders/17SekbJWh0poiaSf9KP0N7R3IKqduaRjX?usp=sharing
Moltes gràcies per fer pinya i ajudar a reclamar un servei digne per al nostre barri.
Cordialment,
Filip -
Una petita actualització: la petició ha acabat i tenim 48 signatures.
Gràcies a tot@es q'han signat.
Com el proper pas, les passaré a l'ajuntament i si és útil al Gencat sota l'assumpte que ja existeix.
L'última notícia de GenCat es "que s'ha demanat documentació relativa a les cobertures de telefonia mòbil al vostre municipi per tal de poder facilitar-vos una resposta acurada." Fins aviat!
P.S. En cas que sigui necessari, repetirem les peticions i també organitzarem la recollida personalment..si algú està interessat a ajudar només trigaria una tarda, probablement d'abril o maig. -
Gràcies per les vostres signatures
on 03 Mar 2025Una petita actualització: la petició ha acabat i tenim 48 signatures.
Gràcies a tot@es q'han signat.
Com el proper pas, les passaré a l'ajuntament i si és útil al Gencat sota l'assumpte que ja existeix.
L'última notícia de GenCat es "que s'ha demanat documentació relativa a les cobertures de telefonia mòbil al vostre municipi per tal de poder facilitar-vos una resposta acurada." Fins aviat!
Debate
No CONTRA argument yet.