Gesundheit

By Sindicato De Técnicos De Enfermería (Spain) on individual protection equipment for healthcare professional s on their fight against Covid 19

Sindicato De Técnicos De Enfermería Sae
Collection finished
  1. Launched June 2020
  2. Collection finished
  3. Prepare submission

Dies ist eine Online-Petition of the European Parliament.

forwarding

Indiener spoort het EP aan om inlichtingen te verzoeken over het gebrek aan beschermingsmateriaal, de vertraging bij de levering ervan en het niet verifiëren van de individuele beschermingsmiddelen die zijn geleverd. Hij spoort het Ministerie van Volksgezondheid en de verscheidene regionale gezondheidsdiensten aan om, binnen hun eigen werkingssfeer en bevoegdheden, een antwoord te geven aan gezondheidswerkers over de precaire organisatie van de crisis. Volgens hem vormen de hierboven beschreven feiten een ernstige schending van fundamentele arbeidsrechten. Het Ministerie van Volksgezondheid heeft erkend dat er een verband bestaat tussen besmette personeelsleden en het gebrek aan materiaal. Een van de oorzaken van de hoge besmettingsgraad zou zijn dat het personeel onvoldoende beschermd was.

Thank you for your support, Sindicato De Técnicos De Enfermería Sae

openPetition international